Biztonság, elégedettség és kényelem

Életünk során gyakran előfordul, hogy szemüveglencsénk megsérül, például ráülünk, leejtjük, vagy karcoljuk valami által. Ezek a kellemetlen esetek nem csupán bosszúságot okoznak, de rávilágítanak arra is, hogy látásunk milyen fontos szerepet tölt be mindennapi életünkben.

Az ilyen típusú sérüléseket nem lehet garanciális keretek között javítani, hiszen egyértelműen használati hibáról beszélünk.

Ha a szemüveglencse megsérül, akkor új lencsét kell bele helyezni, azaz újra le kell gyártani a meglévő szemüveglencsét, majd keretbe csiszolni. Ez teljesen új lencséket jelent, és ilyenkor mindenki felteszi a kérdést: ugyanannyiba fog kerülni, mint az előző? Nem minden esetben!

A Hoya szemüveglencséi mellé lehetőségünk van Hoya Prémium Garanciát vásárolni. Azaz a gyártási hibákon túl kedvező áron lehet megrendelni az új szemüveglencsét, legyen szó akár távoli szemüvegről, egy egyszerű olvasószemüvegről, munkaszemüvegről vagy multifokális szemüveglencséről.

A Hoya Prémium Garancia egyedülálló lehetőséget nyújt minden szemüvegviselő számára, hogy dioptriás szemüveglencséjét biztonságban tudja. Ez a szolgáltatás teljes körű nyugalmat biztosít Önnek, hiszen bármilyen sérülés esetén a Hoya gondoskodik a szemüveglencse azonnali pótlásáról.

Miért érdemes a Hoya Prémium Garanciát választani?

  • Vásárlói biztonság és nyugalom:
    A Hoya Prémium Garancia az Ön biztonságát és nyugalmát szolgálja, garantálva, hogy szemüveglencséit bármilyen káresemény esetén, a vásárlástól számított 2 éven belül, 2 alkalommal a Hoya kedvezményesen kicseréli.
  •  Teljeskörű szolgáltatás és elégedettség:
    A Hoya nem csupán a szemüveglencsék cseréjét kínálja, hanem egy teljeskörű, kényelmes ügyintézést is biztosít az Ön számára.
  • Költségcsökkentés:
    A Hoya Prémium Garancia lehetőséget biztosít arra, hogy a szemüveglencse sérülése esetén ne kelljen drága javításokra vagy új szemüveglencsék vásárlására költeni. A kedvezményes csereárak
    révén Ön jelentős költségmegtakarítást érhet el.
  • Egyszerű ügyintézés:
    A Hoya Prémium Garancia igénybevételéhez Önnek csupán annyit kell tennie, hogy a megsérült szemüveglencsével felkeresi az optikai üzletet, ahol a lencséket vásárolta. A garanciafüzet bemutatása
    után az ügyintézés gyors és zökkenőmentes.

A HOYA Prémium Garancia keretében, a vásárlástól számított 2 éven belül, két alkalommal a HOYA 75% és 50% kedvezménnyel kicseréli Önnek a megsérült lencsét, a szemüveglencse törése, repedése, karcolása, sérülése esetén (beleértve az akár saját hibából eredő sérüléseket is).

Prémium Garancia valamennyi HOYA márkázott lencséhez vásárolható, kivéve a Clip-Onnal (napszemüveg előtéttel) készült.

A Prémium Garancia az eredetileg megvásárolt HOYA márkázott lencsével egyidejűleg vásárolható meg, utólag már nem igényelhető.

A Prémium Garanciával rendelt lencsék mellé a Hoya garanciakártyán kívül kap egy HOYA Prémium Garanciafüzetet is, ebben találhatók a 75 és 50%-os kedvezményre jogosító kuponok.

A Prémium Garancia kizárólag abban az üzletben érvényesíthető, amelyben az eredeti HOYA márkázott lencsék megrendelése és megvásárlása történt.

A cserelencse igényléséhez és a kedvezmény érvényesítéséhez a következőket szükséges magával vinnie az üzletbe:
• A sérült szemüveglencsét
• Hoya Eredetiség tanúsítvány kártyát
• a Prémium Garanciafüzetet

TOVÁBBI TUDNIVALÓK:
• A kicserélt lencsékre a Prémium Garancia keretében biztosított 75% és 50% kedvezményen felül további kedvezmény nem érvényesíthető. A kedvezményes ár a cserelencse igénylésekor érvényes Hoya Katalógus listaára alapján kerül meghatározásra.
• A kedvezmény kizárólag az eredeti HOYA márkázott szemüveglencse vásárlásától számított 2 éven belül, 1-1 alkalommal vehető igénybe, a cserelencsékre Prémium Garancia nem vásárolható, továbbá a cserelencsékre a Prémium Garancia nem vonatkozik.
• A Prémium Garancia kizárólag abban az üzletben érvényesíthető, amelyben az eredeti HOYA márkázott szemüveglencsét vásárolta.
• Az eredeti HOYA márkázott szemüveglencse elvesztése esetén a Prémium Garancia nem érvényesíthető.
• A Prémium Garancia keretében biztosított kedvezmény kizárólag a szemüveglencsére vonatkozik, a szemüvegkeretre, illetve az üzlet által felszámolt egyéb költségekre (pl. a munkadíjra) nem.
• A Prémium Garancia keretében csak az eredeti megrendeléssel megegyező típusú, minőségű és korrekciós értékű termék igényelhető cserelencseként.
• Prémium Garancia kizárólag az eredeti HOYA márkázott szemüveglencse megrendelésekor igényelhető, utólag, vagy már meglévő szemüveglencse esetén nem kérhető.
• A Prémium Garancia valamennyi HOYA márkázott lencséhez vásárolható, kivéve a Clip-Onnal (napszemüveg előtéttel) készült, illetve a YUNIKU termékeket.