„Mit csináltok először, amikor új napszemüveget próbáltok fel? Ahelyett, hogy ellenőriznétek, hogyan láttok a napszemüvegen keresztül, a tükörbe néztek. Gondoljatok csak bele – a látás védelme másodrangú jelentőségű lett, az esztétikai értékekhez képest. Vajon először nem azon kellene elgondolkodnunk, hogy látunk, ahelyett, hogy hogy nézünk ki?”

Maui Jim teknősök

A Maui Jim a legmagasabb szintre emelte a szín és tiszta látás kérdését, melyet eddig még a világ egyik napszemüveg gyártó cége sem tudott utolérni. A vállalat tekintélye fejlett kettős és egyes gradiens lencse technológiák kidolgozásán alapul, szemüvegekhez és napszemüvegekhez egyaránt, melyek 100 százalékban csökkentik az UVA és UVB sugárzás hatását, valamint kiszűrik a visszaverődést minden lencse felett, alatt és a lencsén kívül, 99,9 százalékban.
Csak a Maui Jim lencsékben alkalmaznak kilenc védőréteget minden lencse körül saját polarizált réteggel, PolarizedPlus2 néven, mely valódi és élő színeket eredményez.

A Maui Jim 2014. tavaszán megkezdte „Like you have never seen” – „Ahogy még sosem láttad” című kampányát.
A kampány vizuálisan új témát mutat be – ahogy sosem láttad – lélegzetelállító fényképek alkalmazásával, melyek csodálatba ejtenek és melynek köszönhetően újraértelmezzük a körülöttünk lévő világot. A kampány során bemutatott összes fényképet a nemzetközileg is elismert fényképész, Nadav Kender készítette.

Maui Jim erdő

A világ vezető magazinjaiban megjelenő nyomtatott reklámokban élettel és színekkel teli képek jelennek meg, teknősbékákról, virágokról és hawaii tájakról, melyek grafikai képet alkotnak a Maui Jim napszemüvegek formájában, hogy megmutassák hogyan fog kinézni a világ, ha Maui Jim szemüvegeken keresztül tekintünk rá. A televíziós reklám spotokban, amikor a kamera a mindennapi élet jeleneteit és az óceán romantikus látképét mutatja be, hirtelen vidáman és művészien színes „petárdák” jelennek meg, melyek illusztrálják a cég szebb és színesebb világképére vonatkozó ígéretét.

A Maui Jim vállalat – melynek elsőrangú polarizált napszemüvegei lehetővé teszik számotokra, hogy gyönyörű és határozott színekben lássátok a világot – úgy vélekedik, hogy a szépség mindenütt ott van, ahová csak nézünk. Ezen a tavaszon egy új, integrált reklám kampányt folytat a cég, „Like You Have Never Seen” illetve „Ahogy sosem láttad” címmel, mely határozottan a színek javítására, valamint a kifejező, tiszta és pontos láthatóságra, nem pedig a fogyasztó külsejének javítására és exponálására fekteti a hangsúlyt.

A kampány a Maui Jim által PolarizedPlus2 néven szabadalmaztatott lencse technológiából származó egyedi előnyökre koncentrál, melyek lehetővé teszik nagyszerű optikai hatások elérését, a vakító tükröződés és UV sugarak csökkentése által, úgy, hogy közben maximalizálja a kihasználható napfényt a jelentősen felerősített színekkel, valamint a látás tisztaságának és mélységének javításával. Ezen kívül a vállalat 25 ezer négyzetláb nagyságú laboratóriuma a világon az egyik legjobb lencse gyártásáról híres, melyek mentesek a szélek deformálódásától, napszemüvegekhez és szemüvegekhez egyaránt felhasználható.

Maui Jim felhők

„A Maui Jim tevékenysége napszemüvegek árusításával indult el a Lahaina tengerparton, válaszul a szem intenzív napfény és az UV sugárzás káros hatásával szembeni védelmének szükségére születő válaszként, kiemelve a sziget élő színeinek intenzív értékeit.” – mondta a Maui Jim igazgatóhelyettese és a Global Marketing osztály vezetője, Jay Black.
„Hamarosan a leggyorsabban fejlődő polarizált lencséjű napszemüveget gyártó vállalattá váltunk, elfoglalva a vezető helyet a szabványozott lencse technológia iparágában és elmélyítve a kapcsolatot a napszemüvegeinket használó elkötelezett vásárlókkal.”

A Maui Jim -et a kiskereskedők, valamint számos, az egészség, fitness és sport témájával foglakozó médium a kedvenc napszemüveg gyártó cégként és világszerte a legjobb napszemüvegek gyártójaként ismerték el.

A Maui Jim napszemüvegeket pedig keresd a Zalka Optikában Székesfehérváron, illetve webshopunkban is a szemuvegkeret.com oldalon!